Posteri i plakati
Posteri i plakati promotivni su materijali većih dimenzija kojima predstavljate određenu uslugu ili proizvod potencijalnim klijentima.
Iznimno je važna dobra grafička priprema kako poster ili plakat ne bi bili zrnati, mutni ili imali neku drugu grafičku deformaciju.
Prikaz željenog motiva na velikim dimenzijama mora biti čiste forme i pravilnih oblika. Tako će predstaviti vašu tvrtku na pravi način. Nepravilno obrađeni promotivni materijali ostavit će dojam kako je i poslovanje tvrtke nekvalitetno ili nepouzdano.
Svaki promotivni materijal odraz je vašeg poslovanja i mora biti izrađen na najvišem nivou.
Klasične veličine plakata i postera:
- A3 (29,7x42cm)
- B2 (50x70cm)
- B1 (70x100cm)
- ostale veličine – prema vašim potrebama i željama ćemo izraditi plakat ili poster u drugoj dimenziji
Posteri i plakati postavljaju se na javne površine na kojima će ih vidjeti veliki broj ljudi. Grafička priprema plakata mora biti odrađena nakon temeljite analize kako bi učinak postera ili plakata na ciljanu publiku bio uspješan.
Niste sigurni kako pravilno pripremiti poster ili plakat za tisak? Kontaktirajte nas već danas za jednostavne upute za pripremu plakata i postera za tisak ili nam se javite za dizajn i grafičku pripremu plakata.
Karakteristike:
Posebnost – materijal mora biti poseban, mora se izdvojiti bojama, dizajnom i ponudom od drugih (za kvalitetan grafički dizajn plakata – pošaljite upit)
Kvaliteta – kvalitetan tisak grafičkog materijala omogućit će najbolji prikaz željenog motiva, žive boje i tisak bez ”mutnih” polja na plakatu
Tisak – tisak plakata i postera naručite na našoj stranici, kvalitetni profesionalni strojevi omogućuju nam da ispunimo sve vaše zahtjeve
Cijena – cijena printa plakata i postera ovisi o količini, veličini i vrsti. Omogućit ćemo cijenu unutar vašeg budžeta!
Promotivni materijali većih dimenzija ne dijele se ciljano potencijalnim klijentima kao što je to slučaj sa letcima, kemijskim olovkama ili sličnim promotivnim materijalom. Vaš poster ili plakat mora biti izrađen tako da privuče pažnju i zanimanje između velikog broja drugih plakata koji se nalaze na javnim površinama.